2009年8月9日 星期日

Revoltech Queen's Blade Series No.001~003


這些也是拖了好一段時間才拍攝...
不過詳細版可能還是要再等一段時間(死)

Revoltech Queen's Blade Series No.001 流浪の戦士 レイナ




這款店家給我拖了兩個月才到貨! (6月發售卻8月才拿到)
而且還是我剛好要去店裡買樂高才發現他們已經到了
虧我還事先跟他們預訂...
看來以後這家只能等現貨
要訂還是得去另一家 =3=

Revoltech Queen's Blade Series No.002 冥土へ誘うもの アイリ




這款跟第一款比起來進步很多
內褲改成可脫
連縫都有清楚地做出來
所以這隻就以照片中的姿勢擺在我的床頭
而且因為是女僕造型的關係
我一次買了兩盒!

Revoltech Queen's Blade Series No.003 歴戦の傭兵 エキドナ




這款最大的特色就在換上戰損版的衣服後
粉嫩的乳頭依然清晰可見呀!
當然這款的蛇內褲也是可以脫掉的!

Queen's Blade系列算是海洋堂Revoltech的一大突破吧
每一款都有把乳頭給做出來
特別是在第二款之後都做成褲子可脫的模式
外加神秘的小縫縫! (灑花)
而且最特別的就是...
這系列是目前美少女可動玩具當中
唯一可以輕鬆地M字開腳的啊!!!
所以呢
雖然Queen's Blade裡的女角色對我來說不是最喜歡的
可是我還是會把這系列全部收齊!
因為海洋堂的Revoltech這次這樣子改進
誠意十足呀!!!

6 則留言:

  1. アイリ真的是不錯阿(流口水....
    女王之刃的角色就アイリ跟教官
    我比較尬意啦!!

    對啦 圖片稍微遮一下 避免麻煩= =

    回覆刪除
  2. 因為我沒有特別去宣傳我的blog
    看到這些圖的人應該不會很多
    所以我想不遮也沒關係吧?

    而且blogspot可以設定成人資訊的警告頁面
    不過這樣每次來都要按一次確定...

    回覆刪除
  3. 我覺得還是先在縮圖上加海苔好了 XD

    回覆刪除
  4. No matter if some one searches for his required thing, therefore he/she needs to be available that
    in detail, so that thing is maintained over here.

    Stop by my blog :: Dailypromotion.Biz

    回覆刪除
  5. With havin so much written content do you ever run
    into any problems of plagorism or copyright violation?
    My site has a lot of exclusive content I've either authored myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any techniques to help protect against content from being stolen? I'd
    certainly appreciate it.

    My site; ford ranger

    回覆刪除
  6. You actually make it seem so easy with your presentation
    but I find this topic to be actually something that I think I would never understand.

    It seems too complicated and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang
    of it!

    Also visit my web site - medinaonline.se

    回覆刪除